Tuesday, March 4, 2008

Crveni ban

U ovom tekstu su sakupljene sve psovke sa mog zabranjenog bloga do trenutka zabrane (hvala Supermodu što mi ih je poslao), neke psovke koje su mi stigle na PP, kao i jedan broj psovki sa novog bloga "Traktat o psovkama" koji je postavila Coco Rosie.

Jeb'o ti pas mater!

Da se nosiš u tri lepe pičke materine

U dupe ti ga zaboravim

Ize's mi mindzu s' plekani zubi
(inace urbana legendica da je dogadjaj iz svadje na linji 22 ciganka VS. muz)

Jeben ti žicu di gospa gaće suši

"Jebem te u usta škrljava, purgeru. Gde smo ono stali?" - Dejo Savićević prilikom nekog intervjua na ulici, a prošao navijač zagrebačkog Dinama pa nešto dobacio.

"A onom sudiji, pičketini, jebaću mater i ćerku ako je ima!" - Darko Miličević na Evropskom prvenstvu u Košarci kad smo pukli od Izraela.

"Jebala vas politika!" - andjelija - zvezda jednog od Nunetovih postova (trenutno banovana na 30 dana)

'bem mu srce mlade rode nerođene

Moja sestra se odavno razvela, otac-kolac nije ucestvovao u gajenju dece, te mi napravismo tortu maji za rodjendan. maja odlucila da ocu odnese parce torte, a majka ne da :) pritisak familije beshe jebitachan, te joj, na kraju, rece: nosi to svom voljenom ocu, jeb'o ti on mater :)

JOKS - Jebo nas onaj ko nas sastavi!

Lako je tuđim kurcem gloginje mlatiti

Jebem ti krv mlade rode

Jebem ti se s kevom na grobu sa krvavim kurcem i džukcom

Pičke jedne novokomponovane

Džiberu jedan ograničeni

Kad ti dodjem, jeb'o sam ti mater

Jeben ti gospin ridjipet

E, da jebe oca u vr' guzice (ili u prkno)

Idi u peršun

Jebala ih sto kola ludaka

Jebem ti crkvena vrata

Jebemtisisuupičku (I to je napisano tako jer se tom brzinom i izgovara - nema odmora izmedju reci, samo stisnes zube i pucaj!)

Keva ti se psetom zarazila!

Gazda ti se repom okitio

Jebem ti krvca od pevca

Jebem ti crkvu Ravanicu

Jeb'o te Mahatma Gandi

Ete, nane, ni"li s"g za jebanje

Jeb'o li te Kitler

Jebaću te i to loše

Jeb'o te cvorak

Jebaću te naopako

Jebem ti mater na mrtvom ocu

'Bem te u usta rutava

Jeb'o vas ko vas napravio a ja ću posle njega

Jeb'o te on i ti njega, a ja vas obojicu

Sunce ti žarko jebem

Jebem ti kolac u pičku

Jebem ti titine piliće

Majke ti se iznaritam

No comments: